Rocker KFC, Kanapka Drwala vs Zbójnicka McDonald's, Hanaya Sushi,Kupony North FishFFD




Rocker KFC, Kanapka Drwala vs Zbójnicka McDonald's, Hanaya Sushi,Kupony North FishFFD




Odsłon: 194417 | Ocena: 2071 | Czas: 14m 21s |


Szukaj




Dyskusja:


Rocker KFC, Kanapka Drwala vs Zbójnicka McDonald's, Hanaya Sushi,Kupony North FishFFD Boże Marcin jak ty sie zmieniłes z 2014 do 2018:))) aż musiałem sobie cofnać Twoja FFD żeby Cie posłuchać i aż miło...:))))) pozdro z Sopot w 2018:))))
FCB!
Ciekawe ile wydales na to wszystko
kiki85uuu na prezydenta Polski
mieszkam obok kielc
zapraszamy na mój kanał tylko dzisiaj łapki w gure i suba
2017
fajnie promowac opychanie sie zwłokami niewinnych zwierząt, torturowanych, żyjących w ciemnosci w klatkach w ktorych nawet nie mogą się ruszyć (żeby mięsko bylo smaczniejsze). ich zwłoki potem gniją w naszym nie przystosowanym do zywienia sie miesem ukladzie pokarmowym. a potem otyłość, choroby serca, nowotwory. nie jestesmy mięsożercami! nie jesteśmy drapieżnikami! widzicie na łace jabłoń i małą owieczkę. jesteście głodni nie ma nigdzie prądu przypraw noży cywylizacji. Co was kusi ? soczyste pachnące jabłko czy rozszarpane surowe zwłoki niewinnego zwierzęcia?? ludzka natura jest łagodna i na pewno nie mięsożerna. Ludzie obudzcie sie, swiatem rządzi pieniadz a pieniadz wcierpieniu zwierząt. Bądzcie czescią rewolucji.
hyhy
Kiedy rockery wroca <3 ?
Powiem ci, że chodzi o to że jedząc 5 posiłków dziennie organizm przyzwyczaja się do stałego spalania kalorii. A jedząc 1 posiłek dziennie przyzwyczajamy organizm do spalania kalori tylko o danej godzinie. Na początku można na takim czymś schudnąć, ale później bedzie zastój bo organizm bedzie sie buntował. Pozdrawiam :p
oczywiście chodzi mi o Ostrowiec Świętokrzyski
co to kurcze za bieda. W MacBurgerze w Ostrowcu w galerii dają takie boskie kebaby że by ci się uszy zwineły
Dzieki wielkie. Kielce moje klimaty. Na pewno nie pójdę tam na steka
zbujnicka z Maka jest dość dobra ale jadłem lepsze kanapki
O co chodzi z tą Fast foodową dietą.
W 2014 po kanapce drwala wymiotowalismy z kolega XD
Ja mieszkam 64 ok km od Kielc ta galeria mi coś przypominała miałem się pytać gdzie to jest ale pan powiedział
Kanapka drwala rządzi
600 stów na smieciojedzenie? xD lol To ja już wolę sobie pizze swoją robić 2 razy w tygodniu. Taniej i zdrowiej, a "fastfood"a się zje.